събота, 8 февруари 2014 г.

Здравейте,
ето ме и мен с блог! Благодаря на Течето, че ме упъти как да се присъединя към блогърите!

          Тук ще ви представям моите произведения създадени за моите приятели и обични хора.
При изработката на всяко едно влагам любов и старание, единственото което искам е да ги зарадвам, да ги накарам да се усмихнат....и когато и да ги погледнат да се сещат за мен.

          По тортоправенето ме запали Йоли-моя кумир....няма да ви разказвам за нея - просто не вярвам да има човек, който да не я познава, било то чрез невероятните и кулинарни предизвикателства, било то чрез невероятната музика или чрез малкия екран. 
Тортите...хъм, за мен са голямо предизвикателство, уникално изкуство...първата ми любов в кухнята! Тортоправенето ме грабна от една страна с прецизността си - винаги точно слагане на съставките и спазване на правилата, а от друга новаторството. Не претендирам за чудеса, за уникални рецепти - просто са си тортите направени от мен и изядени от готини хора!

          Втората ми любов е декупажа....да друго правене, но не заядене! 
В тези дълбоки води на декупажа също ме завлече един човек Ръчна изработка-Десислава Младенова - тук е момента да и изкажа благодарността си, че ме запали, че ме научи, че и продължава да ме търпи с въпросите и ми помага. Запали ме с едно уникално коледно панерче...и ето вече повече от година се старая да се уча и за всеки повод на любим човек да направя нещичко и от мен. 
         Работилничка...силно казано, така наричат у дома една стаичка в която се вихря, разхвърлям, бъркам бои, прескачам салфетки и заготовки. Названието дойде от участието ми в един благотворителен коледен базар - трябвало да има етикет...еми ето! Измислих етикет и го посветих на двете си момчета-пръднета Пами и Миши...те са не само моята любов, но и моя живот! 
         Няма да досаждам повече със себе си....надявам се да ви харесат нещата ми и да вдъхновя и други! Не е трудно, напротив...увличащо!

1 коментар: